breman-machinery

Medewerker financiële administratie en support

Zwolle

Solliciteer
Heb jij financiële kennis, ben je proactief en kun je goed overzicht bewaken? Wil jij werken in een snelgroeiende tech scale-up? Wij zijn per direct op zoek naar een medewerker financiële administratie en support.
  • 20-32 uur per week
  • Deels vanuit huis werken
  • Salarisindicatie €2.250 - €3.250
Solliciteer

In deze afwisselende staffunctie ben je de spil van onze organisatie: van algemeen officemanagement, tot het ontvangen van klanten. Je bent verantwoordelijk voor onze financiële administratie en daarnaast ondersteun je onze directeur Finance bij het verzorgen van de periodieke managementrapportages. Je ondersteunt bij het regelen van diverse zaken in en rondom ons kantoor. Je bent hulpvaardig, ziet wat er nodig is en neemt het initiatief om support te geven of om zaken te regelen.

Inmiddels is er een goed werkend CRM en ERP-systeem geïmplementeerd en zijn we volop bezig om onze processen en werkwijzen nog verder te professionaliseren. We kunnen daarbij jouw hulp goed gebruiken.

Werkzaamheden

  • Het verwerken van inkoop- en verkoopfacturen
  • Debiteurenbeheer
  • Het inboeken op basis van journaalposten
  • Het samenstellen en controleren van de financiële administratie
  • Het maken van rapportages
  • Algemene office-managementsupport taken
  • Administratieve support bij de verkoop binnendienst
  • Ondersteuning van de directie bij (administratieve) HR-taken

Wat breng je mee?

  • Je hebt financiële kennis op mbo+ werk- en denkniveau.
  • Je hebt een aantal jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Je hebt ervaring met het werken in een geautomatiseerde (ERP) financiële omgeving.
  • Ervaring met Exact is een pré.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en bent hulpvaardig.
  • Je bent integer. Je werkt accuraat. Je bent dienstverlenend ingesteld, hebt een snel reactie vermogen en positieve energie om aan de slag te gaan.
  • Je bent communicatief vaardig in zowel woord als geschrift.
  • Je hebt een goede beheersing van de Engelse taal. Ervaring met andere talen is een pré

Wat wij bieden:

  • Een deeltijds dienstverband met 20-32 uren per week (nog nader in overleg vast te stellen), evenals de mogelijkheid om deels vanuit huis te kunnen werken.
  • Een aantrekkelijk, marktconform salaris en arbeidsvoorwaardenpakket
  • De indicatie voor het brutosalaris ligt – afhankelijk van je ervaring – tussen de EUR. 2.250,- en 3.250,- (op basis van een voltijds dienstverband).
  • Energieke en fijne collega's die elkaar graag helpen.
  • Een betrouwbare, dynamische werkgever met een uitstekende reputatie
  • Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en volop ruimte voor groei

Over ons


Wij zijn WeCobot. En wij geloven in de vierde industriële revolutie. Wij bundelen technologie, mens en machine om de productieprocessen bij onze klanten niet alleen beter en efficiënter, maar vooral ook leuker te maken. We zijn een jong en ambitieus bedrijf. We spelen ‘champions league’. In de afgelopen paar jaar zijn we van een starter doorgegroeid tot de industriestandaard voor het lassen met collaboratieve robots. We leveren eindoplossingen bij onze klanten in Nederland, maar werken ook nauw samen met diverse buitenlandse partners aan onze internationale groei. We doen dit met een team van ca. 10 technische professionals die in een informele sfeer professioneel en nauw met elkaar samenwerken. We verwachten ook dit jaar weer flink door te kunnen groeien.

Solliciteren?


Ben je enthousiast over deze functie? We zijn erg benieuwd naar je! Stuur je CV + Motivatie naar jobs@wecobot.com. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Yara Jager via 06-23349039.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer

Meer weten over WeCobot?

Over ons